julie, 17, finland. my world is huge and sometimes I feel really small and sad and cold. I adore my bunny, different kind of arts, smiling people, chocolate coffee, skins (UK), yann tiersen, warm baths and traveling. I love new people and you can always come talk to me. I believe in buddhism. I met thirty seconds to mars 1st of july 2013 and Jared Leto told me that I'm beautiful (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
home sweet home /my vagina
bringmetheoceans:

el-usion:

paintdeath:

"We had a lot going for us. We’d found the secret glue that held all things together. In a perfect place, where the noise did not intrude, our world was so very complete."Candy (2006)

FAVORITE

literally just watched this


Sky FerreiraNeon Gold Santos Party HouseCMJ Music Marathon 2012
Photo by Chris Becker Jr
and-the-blackhearts:
duchessrattails:

billyspeedisnotjustaboy:

frekhel:

voguefrance:

spagettinos:

smilebecauseicant:

crotchkat-vantass:

juststrokemyglabella:

2spookysamy:

highonvodka:

themixedbagofspooky:

spoopy-len-in-a-dress:

riningear:

doryishness:

displaced-angel:

ryedragon:

inritum:

reblog and make a wish!this was removed from tumbrl due to “violating one or more of Tumblr’s Community Guidelines”, but since my wish came true the first time, I’m putting it back. :)

OH MY FUCKING GOD, IT’S BACK ON MY DASH.
THIS SHIT WORKS OKAY, I AM DEAD SERIOUS.
The last time I saw this on my dash, I didn’t think it would happen, so jokingly I wished I could go to a fun. concert.
AND GUESS WHAT, I WENT TO A FUCKING FUN. CONCERT.
THIS SHIT WORKS, TRY IT.

YOOOOOOO
I SAW THIS ON MY DASH THE OTHER DAY AND THOUGHT “ITS WORTH A TRY” SO I WISHED I COULD GET A 3DS
LITERALLY LIKE 4 DAYS LATER MY DAD SENT ME A PICTURE OF THE 3DS XL HE BOUGHT FOR ME WHILE I WAS AT SCHOOL
IM STILL FREAKING OUT ABOUT THIS

holy fuck, I didn’t expect this to work, I was like psh, whatever it’s just a quick reblog, but I wished my Dad would actually respond back to me AND HE FUCKING DID A FEW DAYS LATER, I GOT A FUCKING TEXT FROM MY DAD TODAY WHO HASN’T SPOKEN OR RESPONDED TO ME IN MONTHS HOLY FUCK WHAT IS THIS MAGIC IT WORKS. 

I WANTED TO SEE MY BOYFRIEND AND I DIDN’T THINK I’D GET DAYS OFF BUT THIS WEEKEND I’M HEADING UP THERE??? THIS IS CRAZY SHIT 

SO LIKE I JOKINGLY WISHED FOR MY OWN LEN KAGAMINE AND THEN LIKE A WEEK LATER I GOT A LEN NENDOROID??? H ELP

WTF OKAY SO THIS SHOT ACTUALLY WORKS BECAUSE WHEN I WISHED, I HAD WISHED MY CRUSH WOULD LIKE ME BACK AND GUESS WHAT? I HAVE A BOYFRIEND NOW. WHAT THE HELLLLL?????

ok I’ve said this before but IM DOING IT AGAIN THE FIRST TIME I SAW THIS, MY WISH DID COME TRUE SO I REBLOGED AGAIN AND SAID IT IN THE TAGS BUT THEN I WISHED FOR SMTH ELSE AND IT LITERALLY LITERALLY HAPPENED LIKE A COUPLE DAYS LATER WHAT THE HELL SO NOW IM WRITING THIS HERE FOR YOU BC I DONT BELIEVE IN THIS CRAP BUT STILL IT’S AN AWFULLY BIG COINCIDENCE

THE BOY I FELL I LOVE WITH LEFT TO TRAVEL THE OTHER SIDE OF THE WORLD AND HAS BEEN GONE NOW FOR 3 MONTHS. WE HAVENT SPOKEN SINCE BECAUSE I DIDNT WANT TO MAKE HIM FEEL TRAPPED TO ME AND NOT ENJOY HIS TIME SO I WAITED FOR HIM TO CONTACT ME FIRST. I SAW THIS ON A PARTICULARLY LOW DAY WHEN I WAS MISSING HIM SO MUCH I CRIED FROM THE PAIN, GUYS I REALLY LOVE HIM, SO I THOUGHT MEH WHAT THE FUCK, AND WISHED HE WOULD JUST LET ME KNOW HE WAS OKAY.
GUYS.
HE FUCKING CALLED ME 20 MINUTES LATER
20 FUCKNG. MINUTES. LATER.
GOOD THINGS DO HAPPEN. AND ITS IN THIS POST.

I wish for someone to leave something in my ask.

OKAY SO I ASKED FOR A HEDGEHOG AND NOW GUESS WHO HAS A PET HEDGEHOG

i really hope my wish comes true

my last two wishes came true, one more couldn’t hurt

SO I WISHED FOR AN IMAC THE LAST TIME I DID THIS AND A WEEK LATER MY MOM SURPRISED ME WITH AN IMAC. HONESTLY SHE DIDNT EVEN KNOW I WANTED ONE, I DIDNT TELL ANYONE, IT WAS AN EARLY XMAS PRESENT. Wow this works

I’VE BEEN COMPLAINING FOR AGES ABOUT MY SHITTY LAPTOP AND  I SAW THIS POST AND JOKINGLY WISHED FOR A MACBOOK AND THEN THE OTHER DAY DAD CAME HOME AND SAID HE GOT A NEW LAPTOP SO I COULD HAVE HIS OLD MACBOOK AND OMG!?!??

i have not reblogged this kind of thing in a long time so if it doesn’t work my pride has been wounded for nothing

Fuck it. Might as well.

laurelwreaths:

"vakiintuneita käsityksiä ei tule muuttaa"

"hyväksymällä tämän lain suomi joutuisi sellaiseen tilanteeseen missä se ei ole koskaan ennen ollut"

mitään lakeja ei siis tule koskaan muuttaa koska saattaisimme esimerkiksi, hmm, joutua tilanteeseen jossa emme ole koskaan olleet

näin viiltävää logiikkaa en oo aikoihin nähnyt

this is me cutting my hair everytime when something bad happenshaha I didn’t cut much tho